Levertijden

Orders van CyclingWeb.nl worden verzonden met DHL (DHLforYOU). DHL streeft ernaar uw pakket de eerste werkdag na aanbieding te bezorgen. Op welk tijdstip de zending precies bezorgd wordt, is onder meer afhankelijk van plaats en soort pakket.

Vaak binnen 24 uur leveren

CyclingWeb.nl streeft ernaar om zeer snel te kunnen leveren. Al uw fietsonderdelen en/of sportvoeding vaak al binnen 24 uur, en afhankelijk van bestelling maximaal 2-3 dagen. Om deze service te bieden zijn wij afhankelijk van andere partijen zoals pakketdiensten en banken.

Pakketdiensten leveren alleen op “WERK” dagen. Dit houdt in dat, indien u op vrijdagmiddag na 14.00 uur of in het weekend besteld de bestelling de volgende werkdag (maandag) wordt verzonden en u de order dus dinsdag, uiterlijk woensdag kunt verwachten.
Voorwaarde is dat de bestelde artikelen bij ons op voorraad zijn. Tevens dat uw betaling bij ons gegarandeerd is voordat wij de order afsturen. Indien u gebruik maakt van de betaalmethode overboeking kan het vaak iets langer duren voordat wij uw zending kunnen versturen. Dit doordat het betalingsverkeer tussen banken soms enkele dagen kan duren.

Uw orders worden nog dezelfde dag verwerkt* mits:

  • De bestelling is geplaatst voor 14.00 uur
  • De betaling is goedgekeurd (in geval van overboeking moet de betaling dus eerst zijn voldaan)

* verwerkt is wat anders dan verzonden.

Cadeau bij elke bestelling*

*Bij CyclingWeb.nl.nl krijg je bij elke bestelling boven de €50,- een cadeau!

Gratis exclusieve Bidon van CyclingWeb.nl*

Bezorgkosten

Voor Nederland en België rekenen wij geen verzendkosten, voor orders vanaf € 50,00. In andere gevallen hebben wij de verzendbijdrage opgesomd in het overzicht hieronder

Orders binnen Nederland
tot     €49,99 €5,95 verzendkosten
vanaf €50,00 GÉÉN verzendkosten
Orders binnen Belgie en/of Duitsland
tot     €49,99 €9,95 verzendkosten
vanaf €50,00 GÉÉN verzendkosten

Als een bestelling in meerdere leveringen moet plaatsvinden zijn de extra kosten voor CyclingWeb.nl Voor tarieven buiten de Benelux kunt u contact opnemen via de klantenservice

De zending volgen…. (tracktrace)

Zodra uw bestelling bij ons het magazijn verlaat krijgt u hier automatisch (via email) een bericht van. In deze bevestiging vermelden wij ook een zogenaamd ‘track & trace’ nummer. U kunt dan via internet uw bestelling met de deze specifieke code volgen.

Indien u niet thuis bent…

Als een pakket niet kan worden bezorgd, krijgt u een bericht. Hierop staat waar u het pakket kunt afhalen. Ook kan DHL het pakket bij uw naaste buren afgeven. In dit geval zou de DHL u hiervan op de hoogte brengen via een briefje in de bus.

Als u de zending zelf niet kunt afhalen, dan is er meestal een mogelijkheid om iemand te machtigen. Kijk op de achterzijde van het afhaalbericht voor meer informatie.

Producten in BackOrder… (niet voorradig)

Mocht uw bestelling om een bepaalde reden niet (volledig) kunnen worden verwerkt dan brengen we u zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte.
Mocht u binnen 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd geen producten noch communicatie hebben ontvangen, dan kan er iets fout gegaan zijn. Wij verzoeken u in dat geval om contact met ons op te nemen. Zodat wij er voor kunnen zorgen dat u niet onnodig op uw bestelling zit te wachten.

Op een ander adres bezorgen

Het is ook mogelijk om de order op een ander adres, dan uw huisadres het product te laten leveren. U kunt in het order proces bij het invullen van de naw-gegevens een apart afleveradres opgeven.

Veelgestelde vragen

Ik heb een bestelling geplaatst en weet niet of de betaling juist is gegaan.

Nadat uw bestelling is geplaatst krijgt u automatisch een bevestiging van ons, op het door u opgegeven emailadres.

Na hoeveel dagen kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer de bestelling voor 14:00 uur is geplaatst en uw betaling is ontvangen, checken wij of we de gevraagde artikelen op voorraad hebben. Indien op voorraad gaat de zending dezelfde dag nog weg en normaal gesproken zult u dan de volgende dag het pakket ontvangen. Wanneer wij uw bestelde artikelen niet op voorraad hebben geven wij direct een bestelling in bij onze leverancier. U kunt dan uw artikelen na 2 maximaal 3 dagen verwachten.

Wat als een artikel langere tijd niet leverbaar is?

Indien u een artikel besteld dat onze toeleverancier voor langere tijd niet kan leveren krijgt u van ons een email met uitleg over de te verwachte leverdatum. U kunt dat uiteraard geheel kosteloos besluiten om af te zien van het artikel. Wanneer u door het niet leveren van dit artikel onder de “ gratis-verzending-grens” komt. Zullen wij de overige artikelen op onze kosten naar u zenden.

Hoe kan het dat CyclingWeb.nl vaak goedkoper is dan collega webshops?

CyclingWeb.nl geeft al het voordeel aan u als klant. Wij kopen vaak zeer grote partijen in en kopen ook meestal rechtstreeks bij de bron. Wij slaan dus de tussenhandel over.